Vol. 23 No. 2 (2019): Sárospataki Füzetek
Kustár György: Szerkesztői előszó
Oktass, hogy éljek!
Bihariné Tar Zsuzsanna: Újat és ót hoz elő…
Tanulmányok: Korszakokon átívelő mimézis
Enghy Sándor: A tanítvány fogalmának problémája a Septuaginta nyelvében
Szécsi József: A rabbi
Kustár György: Irenaeus és Jézus tettei – egy kapcsolat nyomában
ifj. Csomós József: A teológiai szemléletformálás szükségszerűsége, avagy gyülekezetépítési koncepciók utánozhatóságának vagy utánozhatatlanságának dilemmái
Lovász Ádám: Az össztársadalmi ragályosság két elmélete: Gabriel Tarde és Richard Dawkins a mémről
Tanulmányok
Rácsokné Fügedi Zsófia: A bűnös ember jogászi szemmel
Bartha Ákos: Újszászy Kálmán és a falukutatás
Körkérdés: Mesterként és tanítványként élni
Kustár Zoltán, Kustárné Almási Zsuzsanna, Szentimrei Márk, Lapis József
Szószék előtt
Szűcs Endre: Az Ároni áldás üzenete (4Móz 6,24-26)
Idővonal: Követés tegnap és ma
Hős Csaba: Tanítványként sírni (Mt 5,4)
Csákiné Győri Beáta Éva: A drámapedagógia alkalmazási területei, avagy mire jó a drámapedagógia?
Benke György: Mester és tanítványa – Újszászy Kálmán halálának 25. évfordulójára
Szatmári Emília: Kövy és Kossuth
Nagy Károly Zsolt: „Miképpen egyik vassal a másikat élesítik…”
Recenzió
Hetei Adrienn: Világutazók (Bárány Attila, Pusztai Gábor [szerk.]: Diplomata írók – író diplomaták)
Stíluslap
Szerzőink