Kustár György: Szerkesztői előszó

 

Oktass, hogy éljek!

Bihariné Tar Zsuzsanna: Újat és ót hoz elő…

 

Tanulmányok: Korszakokon átívelő mimézis

Enghy Sándor: A tanítvány fogalmának problémája a Septuaginta nyelvében

Szécsi József: A rabbi

Kustár György: Irenaeus és Jézus tettei – egy kapcsolat nyomában

ifj. Csomós József: A teológiai szemléletformálás szükségszerűsége, avagy gyülekezetépítési koncepciók utánozhatóságának vagy utánozhatatlanságának dilemmái

Lovász Ádám: Az össztársadalmi ragályosság két elmélete: Gabriel Tarde és Richard Dawkins a mémről

 

Tanulmányok

Rácsokné Fügedi Zsófia: A bűnös ember jogászi szemmel

Bartha Ákos: Újszászy Kálmán és a falukutatás

 

Körkérdés: Mesterként és tanítványként élni

Kustár Zoltán, Kustárné Almási Zsuzsanna, Szentimrei Márk, Lapis József

 

Szószék előtt

Szűcs Endre: Az Ároni áldás üzenete (4Móz 6,24-26)

 

Idővonal: Követés tegnap és ma

Hős Csaba: Tanítványként sírni (Mt 5,4)

Csákiné Győri Beáta Éva: A drámapedagógia alkalmazási területei, avagy mire jó a drámapedagógia?

Benke György: Mester és tanítványa – Újszászy Kálmán halálának 25. évfordulójára

Szatmári Emília: Kövy és Kossuth

Nagy Károly Zsolt: „Miképpen egyik vassal a másikat élesítik…”

 

Recenzió

Hetei Adrienn: Világutazók (Bárány Attila, Pusztai Gábor [szerk.]: Diplomata írók – író diplomaták)

 

Stíluslap

 

Szerzőink

Megjelent: 2019-06-01